Tel.: +36 30 998 7778

e-mail: info@azirodapartner.hu

Ügyintézés, adminisztráció

 

 

        ÜGYINTÉZÉS  a-tól z-ig  MINDENKINEK


 

                 Lakosságnak, céges ügyfeleknek

 

 

H I V A T A L I    Ü G Y I N T É Z É S

 Ü G Y M E N E T: 

1. Ön elmondja nekünk, hogy milyen ügyet szeretne megoldani. 

2. Mi utánanézünk az aktuális információknak, hogy naprakész tájékoztatást tudjunk nyújtani a jogszabályok gyakori változása ellenére (pl.: milyen papírok, adatok, iratok szükségesek, vagy van-e eljárási díj-, illeték-, stb. fizetési kötelezettség). 

3. Mi odamegyünk az előre egyeztetett helyszínre, ahol kitöltjük az ügyintézéshez szükséges nyomtatványokat, kiállítjuk a meghatalmazást. 

4. Az összes szükséges papírral mi megyünk el, mi állunk sorba, mi parkolunk, mi várakozunk, és benyújtjuk, kikérjük, átvesszük, elhozzuk, stb., stb. 

5. A megoldott ügyről e-mailben tájékoztatjuk, majd ismét odamegyünk az előre egyeztetett helyszínre, ahol átadjuk Önnek a megoldott ügy dokumentumait.

 


mit.jpg

hol.jpg 

SEGÍTHETÜNK?